update

Nu var det så länge sedan jag uppdaterade här att min mailadress och lösenord inte fanns kvar i datasystemets minne då jag skulle logga in, således var jag tvungen att skriva in allting.

Jag har kollat igenom några gamla inlägg och kan konstatera att det hände väldigt mycket roliga saker varje dag då. Sådant som var värt att skrivas ner och minnas.

Efter lite press tänkte jag anteckna lite saker som jag har i huvudet just nu.

* Jag tog studenten för 65 dagar sedan.
*
"Nästa Fittja" (!)
* Jag har cyklat ca 4 mil på två dagar.
* Imorgon ska jag äta crêpes till lunch och jag längtar.
* Min deleteknapp fungerar inte.


Detta inlägg kan få min vardag att verka min sagt urtrist. Men när jag tänker efter så inser jag faktiskt att den är raka motsatsen. Det händer trevliga saker varje kväll.


God natt

croatia
Kroatien

hits