gift

you poison me.

jag sitter i bilen i Skåne. där sitter också nålen med ditt gift. ditt självförtroende gör mig illamående. försvinn ur mitt liv.

du förgiftar mig.

fast egentligen är det ju jag själv som håller i sprutan. det är jag själv som kör in den i armen. bildligt talat alltså. jag sticker inga jävla nålar i mig. i helvete heller. bildligt talat alltså. allt som oftast blir det snetändning. bildligt talat alltså. alltid.

deppigast inlägget hittils..fan jävla skit hevlete..censurera det där..

Ofta känner jag mig så tråkig, jag har ju ingen "hobby", inget som jag verkligen brinner för. Henrik skejtar, halva umgängeskretesen dansar för livet (dansar för att leva alltså, inte lever för att dansa). Men vad gör jag....? Det är i sådana här stunder som det gäller att minnas Jackie på middagen häromveckan. Visserligen var hon lagom rund om fötterna, men vissa kommentarer värmer alltid. Hon sa iaf att hon ser upp till mig för att jag är så planerad och duktig jämt. i skolan alltså. tönt=P tänkte jag först om mig själv. men hon förklarade att det är jag som får henne att kämpa typ. att det är när man hör att fanny har gjort något som man blir peppad att göra det själv. Ibland blir man alldeles varm och lycklig. det blev jag då, och jag blir det nu också.  och jag kommer på att jag visst har en hobby. Eller hobby och hobby, fel ord, men jag älskar franska. Språket landet livet. längtar så jag dör tills jag åker dit. bildligt talat alltså. alltid.

så kul var det inlägget. bajshål som sara sa som de oräkneliga timmar som spenderas i skolkorridorerna. flin*

så nu blev jag lite lyckligare. =) tack sara haha..

rrrassuupp♥

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits