lesbian: not less of a being



Det är inte min klass jag lovar! och kommer aldrig att bli det heller.

Det här är en av två bilder som kommer upp när man söker på mitt namn på google. En obsklass i Petalax typ. Jag tog reda på att det ligger i Finland föresten. När jag klickade på bilden så hamnade jag på deras skoltidning..den tråkigaste någonsin..Konstigt nog så var allting på svenska..hmm..svensk skola mitt i Finlands skogar? eller..?

Den andra
bilden var på två får.

Marge Simpsons är vitsig ibland, ikväll slängde hon ur sig något riktigt fyndigt till sin lesbiska moster:
"Just because you are a lesbian, doesn't make you less of a being". (tänk human being)
Om man säger det snabbt låter det ännu fyndigare än om man läser.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

ifall någon har kommenterat, så är det oftast fler som kommenterar sen, droppen som får bägaren att rinna över..Marge lilla pärlan..

2006-11-09 @ 15:13:11
Postat av: Empa

där fick du till det;)
Ville bara säga TACK för att du fixat me paris resan och så...somnade inte förrän 2 för att ja låg å tänkte på hur jävla kuuuul vi kommer ha- det ska ja se till! pussy

2006-11-11 @ 16:25:11

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits