Sister Hazel

Sister Hazel är ett band som jag lyssnat på till och från i säkert fyra år. Dom är helt enkelt riktigt jävla bra. Men Henriks utvärdering om att de kör lite säkra kort och att allt liksom är så stilrent och snyggt så man nästan blir lite irriterad, stämmer ganska väl. Ibland blir jag irriterad på att de inte chansar. Någon som förstår hur jag menar?
Men liksom. Champagne High. jag säger bara
Champagne High.
I wasn't looking for a lifetime with you
I never thought it would hurt just to hear
I do and I do
(...)
And for the million hours that we were
Well I'll smile and remember it all
Then I'll turn and go
While your story's completed
Mine, it's a long way from done



Den här låten är för övrigt absolut värd att lyssna på, tack Vera  för den, så fin. verkligen fin. åå vad jag önskar att jag kunde skriva musik! jag menar..:

i'm happy to know you
play me a song your newest one please leave your taste on my tongue. paperweight on my back cover me like a blanket
mess up my bed with me kick off the covers i'm waiting
every word you say i think i should write down don't want to forget come daylight. and no need to worry that's wastin time and no need to wonder what's been on my mind it's you
it's you, it's you

Någon som kan skicka bilder från i lördags eller?? preaaaase...

nu tänker jag minsann gå och lägga mig strax..ska bara höra om Eriks helg med nya flickvännen...! hoppas allt gick bra=) klart det gjorde! det är ju Erik vi snackar om liksom..daah. =D

över och ut


Kommentarer:
Postat av: vera

tja fanny! schysst att du länkat mig:) och bra att du sprider vidare typ världens bästa låt
ha de bra!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits