söndagsångest

Jag skulle verkligen behöva vinna på lotto. men vem behöver inte det?

min storasyster sitter bredvid mig med en dator i knät. datanördar.

jag vill också ha flera olika konsultverksamheter som hon har, om man kan kalla det det. smyckesdesigner, servitör, föreläsare, barnvakt..

Basshunter borde inte ens försöka göra fler låtar, lägg bara ner.

igår var jag på 18-års fest hos Isabel, det var säkert 80 pers där, och 80% var nog jarlaplanare. det var ju en trevlig tillställning.

idag har jag ångest, riktig jävla ångest. hurskajaghinnamedallting???????
är redan stressad inför våren, det är inte bra. Då har jag nämligen vårshow med Kuhlers, typ rep varje dag i början av maj, sen show typ varje dag i slutet av maj. Hela maj går alltså bort. Någonstans mellan dans och skola ska jag hinna med studenten också. Leva studentlivet med skivor, mottagningar, festande hit och dit, träffa alla kompisar som sprids för vinden sen. Och så måste jag jobba sjukt mycket, för jag ska till Paris i februari, Kroatien och Cannes i juni. Och helst Paris två veckor runt sportlovet också, men den dömmen är nog bäst att glömma redan nu.

Nu är det middagsdags. ångest. jag är trött och deppig och ledsen över allt och alla. jävla tonåring.

hahahaha det är tur att jag kan skratta åt mig själv.

Och så är det tur att mamma är snäll och tar hand om mig även om jag är otrevlig tillbaka. puss min älskade mamma. puss hela famijen föresten, som är hemma på söndagmiddag!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits