tomte

tomte

det här Är en riktig tomte. ..eller...?
det är liksom jul snart.

Men innan dess ska jag berätta lite om gårdagen, bilder kommer senare=). Jag känner mig inte kreativ efter en natt mellan två (faran) sängar, så jag plagierar amanda och gör en lista över gårdagen.

*  Kvällens Tema: eller...?
*  Ett halvt dussin nära och kära var noga utvalda för kvällen, jag tror vi blev minst tre halva dussin. eller...?
*  Hemmalagad svampsoppa med egenplockad svamp = 6 vuxenpoäng
*  Elisabeth svek redan innan kvällen hade börjat! screw you..! eller..?
*  Gustav kom med ett bärbart barskåp (eller...?!)
*  Cigarettfilter i elfenben! hur gör man?
*  Rapport från Chelsea:
Amis sitter på en japansk restaurang, vi saknade dig darling! utan något "eller..?"
*  Det fanns blåbärspaj jag lovar! (i fyra minuter....)
*  Robert har träffat Beckhams, svartögdaärtorbruden, Ashton Kutcher m.fl. Men han har också träffat Rooney! eller...?
*  Ashton var för övrigt hos mig igår - eller...?
*  Jag kom fram till att en värkande rygg inte mår bättre av att sova mellan två sängar..men mysigt var det i alla fall mellan Gustav och Anna. vilken lägerkänsla!
*  Anna vi ska till Paris.! nu är det skrivet, då måste vi åka. fy fan va roligt. (biljetterna släpps för 1 kr.)

Nu kommer jag inte på mer saker....eller jo..hela tiden medan jag skriver här så skriver jag även ^ där uppe. jag känner en svag, eller väldigt stark, känsla av stress...borde kanske...yee I don't know? plugga. eller...?

över och ut.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits