en väska..eller?

Idag har varit en..hmm..helvetisk dag? men lever gör jag ju i alla fall fortfarande, och jag kommer för en gångs skull gå och lägga mig enligt mitt nya nattlivs tidtabell, dvs kl 23. Jag vaknade och var så trött så trött, som vanligt, och funderade på att gå hem efter nutida konsten, för sen har jag 3h och 40 min håltimme innan baletten. Men jag sa åt mig själv att jag skulle gå upp ur sängen och gå till skolan och vara där ändå till halvfem, vilket alltså inkluderade baletten också. Men riktigt så blev det inte..jag åt lunch i skolan men sen orkade jag inte mer. eller jag var egentligen inte trött, bara sjukt stressad över allt jag har att göra. Så jag gick hem i alla fall. för första gången på terminen hoppade jag alltså över baletten. sen hade jag av någon anledning väldigt dåligt samvete hela kvällen, över det och massa andra saker. Dessutom hängde sig datorn i säkert en timme (!) när jag satt och pluggade, så jag var tvungen =P att kolla på halva American Psycho innan datorn blev frisk. Sen pluggade jag och pluggade och pluggade ännu mer..skrev jävla svenska skit, och blev inte ens klar...wellwell..
Sedan kom jag till det roliga för dagen, koreograferandet! jag ska koreografera ett fristående åt Malins gympagrypp, 7-9 åriga flickor. Jag har fått klippa musik och bestämma allting själv..och ikväll började jag alltså koreografera, svårt men väldigt roligt och givande.
Jag kom på en till sak som jag nästan hade glömt bort för det var så länge sen hon berättade det:
Amis kan prata baklänges jättesnabbt, vissa kan bara det, så tufft, vilket partytrick! det måste hon göra i morgon..
en väska..eller?

Titta noga på vad hon i rosa håller över armen, det är en väska va?

eller?

Nej det är faktiskt....
 
...en TAVLA! (dvs den är helt målad)

av Yrjö Edelmann, så häftigt!

Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig..så jag orkar med morgondagen betydligt bättre än idag för då kommer jag hålla igång från morgon till kväll, med skola, diskussioner, dans, och tills sist barnvaktande..herregud..this is killing me..

rrasssuuupp♥

Kommentarer:
Postat av: Amis

Just ja, jag kan ju prata baklänges.. Det ska jag visa i helgen.

Postat av: Amis

Just ja, jag kan ju prata baklänges.. Det ska jag visa i helgen.

2006-10-19 @ 17:16:21
URL: http://amis.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits