fina kusiner

Nattens inlägg var lite speciellt..mycket stavfel och lite konstigt innehåll. menmen..så går det ju när man är på pikalurven! Det var en otroligt lyckad kväll igår, hände så mycket saker! eller egentligen hände det inte så mycket, vi var liksom på Candy hela kvällen. Men jag kommer på nya saker hela tiden som ja gjorde eller som någon sa. Det var en helkväll vill jag lova! Och så gratis som bara möjligt haha..
Vi har en väldigt speciell granne. Han är albino och har Inget Hår På Hela Kroppen. Dessutom är han psykiskt sjuk, nästan iaf. Man skulle kunna tro det, och det gör vi också.. Han bodde i vårt hus när han var liten, sen köpte han grannhuset och flytttade dit. När vi köpte vårt hus och flyttade in, så kom han över och påstod att vissa saker som fanns där var hans, fast han flyttat för jättelänge sen! Det var en hel massa gissel..(eller gurgel som
Lina säger).. och det finns massa hemliga historier. Men iaf..det jag försöker komma till är att Mela (gammal konfavän) som var på Annas middag igår, är tillsammans med den här mannens brorson..!! 
Hon hade ingen koll på hur han var som person..så jag ville inte påverka hennes bild av honom genom att förklara hur jag ser på honom. Sen på Candy träffar jag en annan brorson till mannen ifråga! what are the odds?! Han kunde hålla med om att han var väldigt speciell..jag vågade inte säga hur konstig han är och att internt avskydd av min familj, sånt säger man ju bara inte om någons släkting..men jag skrattar när jag skriver det här, det är säkert svårt att se det roliga i det, väldigt internt..men fy fan va komiskt det är! 

Min käre bror var med ute, det var roligt..han hittade Juni..ganska väntat, dom har en tendens att finna varandra. Jag vill också ha någon som jag har en tendens att hamna med..*suck*.. 

Ampis! Man kan fråga sig vad det är för något, det är en flicka. Fast hon heter Anna. Jag och Emelie I gick på gymnastik med Ampis när vi var mindre, eller ända fram till sjuan faktiskt. Vi var sååå tajta med Anna då. Vi tre var ett riktigt järngäng som busade hur mycket som helst. Det var mest tack vare Anna som vi var så busiga, hon är ett stort Bus hela hon! Inte rädd för något. Hon var bäst på gymnstiken då, och är det fortfarande, tvåa i Norden, tack vare att hon vågade så mycket. Så fort hon testade något nytt så klarade hon det..ojj vad avundsjuka vi var! Ampis var iaf på middagen igår, och hon följde med till Candy, herregud vad vi dansade, shakeade loss på dansgolvet som bara den! Vi hade verkligen roligt!

Det är någonting speciellt med namnet Anna. För det första är det väldigt vanligt, jag tror jag känner/är bekant med över 10 stycken Annor! Ändå blir det inte tråkigt, för varje Anna betyder något särskilt för mig. Och alla är de så fina människor som ligger mig varmt om hjärtat. Även om namnet är vanligt så är personen speciell.
Eftersom det finns så många fina Annor är det nog bra att klargöra vem som är vem..
Anna Sundberg = min kusin
Anna Elinder= min pyssling, går även i min klass
Ampis/Anna Söderström = gammla gympakompis!
Anna Sundstrand = kompis via kusinAnna, fast vi ses inte ofta
Anna = mitt mellannamn
 fina kusiner

Det här är alltså jag och min älskade kusin Anna som höll i rockmiddagen igår. 

Jag kommer minnas gårdagkvällen som en av de roligaste i mitt liv!

Ikväll har Emelie I varit här och myst massor. Vi började med att hyra film, sen åkte vi hem hit och lagade en otroligt god middag. Sedan slog vi oss ner famför datorn för att ta reda på när nästa Harry Potter film kommer på bio. Jag och Emelie delar nämligen en passion för Harry Potter och allt vad det innebär. Det är en så grym historia! =) Femte filmen kommer först i juli 2007! lite nedstämda satte vi oss framför tv:n och körde in Big Fish som ingen av oss sett än. Den var verkligen annorlunda, men såklart riktigt bra..säg nån Tim Burton-film som inte är annorlunda men riktigt bra!
Vi avslutade kvällen med avsnitt 14 från OC säsong två..Med avslutningsscenen där Summer kysser en uppochnedhängande Seth i spindelmannenmask. Kan det bli bättre? Emelie som inte hade sett ett enda avsnitt på säsong två fick en kort review. Och när jag förlklarade vad som hänt insåg jag hur otroligt spårad säsong två är! Men den är fortfarande grym..fast första säsongen är förstås bäst! 

The  Magic Numbers är ett band som jag lyssna rpå jämt och ständigt tack vare Eddie. Allmänt tips!

♥rrassssuuupp

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits