godmorgon 25/10

nu sitter jag här i köket och väntar på att tåget ska gå..eller om jag ska va ärlig så bestämde jag mig precis för att ta ett senare tåg..då kommer jag två minuter försent..hoppas Jois inte låser dörren..
Anledningen till att jag ska ta ett lite senare tåg är att jag var tvungen att fixa min halloweenoutfit haha=P det är nämligen halloweentema i skolan idag..jag tror inte att så många kommer vara seriösa, det är inte jag heller, jag tar bara med mig ett par vingar och låtsas att jag är ängel..hrm...
men det är roligt att Viktor Vänner fixar sådana här småsaker, då syns dem i alla fall.

Nu är det bra nära till studenten, det känns galet läskigt. men också galet roligt.

Pussar och kramar till alla som förlorat någon när eller kär! och pussar och kramar till Erik och Ninni som visar att kärleken faktiskt finns..jag är så glad för deras skull!=)

nänu måttä ja båtta tändäna

rrassuuupp♥


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits