halloweendag i skolan

Dagens kommentar fälldes av Gabriel på matten, eller egentligen är det en monolog/dialog med Jois.
Gabriel - Jag vet ju att jag har fel
men sen går han ändå upp och ska demonstera på tavlan att Jois genomgång är fel, att matteboken och alla har fel..haha...
det var i alla fall roligt dåå=P
Men dagen fylldes av sjukt många roliga saker..jag orkar inte ens berätta för jag vill gå och lägga mig, men kortfattat så fylldes scenen på samlingen av Hulken, en madrass, Napoleon, en gammal gammal gubbe, Jarlaplans egna etniska hora, en zigenare, malin baryard, en varg, Morticia från familjen Adams och Spice Girls!! en salig blandning..det var nog de roligaste och mest intensivt skrattande 30 minutrarna i mitt liv.

Husbandet:
Peder Berggren, alias madrass - synt
Pontus, alias mongoögon - trummor
namnlös rödtott som sjunger grymt och är allmänt skön, alias Napoleon - gitarr
platina blond galen skrikande men också allmänt skön, alias Hulken - sång (?)

husbandet på halloween

nu tänkte jag faktiskt sussa söttelisött!

rrassuuupp♥

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits