ibland undrar man...

(c'est très drole que j'ai quelques lecteurs francaises, valentin alors..=P haha.., mais si delphine ou quelqu'un d'autre lit cette blogg, laissez un commentaire  s'il vous plait, vous me manquez!)

...vad jag går i för skola egentligen..den är bara för bra! Jois fastnade i bilkö och kom 40 minuter försent till matten i onsdags morse, så vi fick honom att lova att ta med fika nästa lektion, dvs fredag. När jag kommer inrusandes imorse 2 minuter försent, så står förstås inget fika framme..trist tänkte vi alla och öppnade moloket matteböckerna. Men så plötsligt låser Jois upp ett skåp och tar fram en termus, muggar, tepåsar och en korg med jättestora bullar!! Han hade visst fixat fika! så gulligt.. så skämtar han om att han ska släcka lampan, tända ljus icb läsa nalle puh. Eller vi trodde i alla fall allihopa att det var ett skämt, men icke sa nicke. Han gjorde det verkligen!! asssååååh! =) så himla mysigt..

En annan rolig sak är hur min syster träffade en kille på tunnelbanan! det är en lång men otroligt häftig historia..får en att börja tro på kärleken igen! tänk om någon kunde springa av tunnelbanan för min skull!!
Eller, tänk vad många man fått "lite för mycket ögonkontakt med" på tunnelbanan, tänk om man skulle ta med alla dom hem?! det skulle bli ett par stycken...

HÖSTlov..och storm på väg..spännande..



rrassuuupp♥

Kommentarer:
Postat av: Elisabeth

Jag håller med till 100 % - vår skola, och Jois är fan den bästa. Han är sjukt rolig, han var ju utklädd till "döden" i onsdags, sjukt kul. jaja, vi hörs imorgon.
älskar dig


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits