Ikväll ska jag..

börja ett nytt liv. Ett nytt nattliv närmare bestämt. Jag ska gå upp för trappan och göra mig i ordning senast 23.00 på vardagar. no matter what. Inatt var nämligen den värsta natten på länge, utan att överdriva så tror jag att jag sov i max 3 timmar. Vaknade hela tiden och kunde inte somna om. Fy fan...det är jobbigare än vad man tror. Jag var ganska pigg idag ändå, men en sådan 'baksmälla' kommer ofta en dag senare upplyste min pappa. Vilket innebär att morgondagen inte kommer vara särskilt lyckad. Ett plus för morgondagen är att jag ska leka med Mathilda, det var länge sen! pussar till henne!

Så godnatt bloggen, nu ska jag stänga av datorn, vandra upp för trappan och borsta tansibissingarna.

rrrasssuuupp♥

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits