ikväll ska jag...

utrota män. Jag skulle i alla fall inte banga om någon utrotade 3/4 av alla män på denna planet. Missförstå mig inte, jag är ingen manshatande feminist, men herregud vad jag blir trött på dom ibland. Trött är verkligen rätta ordet, jag orkar liksom inte höra om fler otroheter. Jag påstår inte att tjejer inte är otrogna, det är bara det att i alla de förhållanden som jag känner till som har tagit slut p.g.a. otrohet, så är det killen som bär skulden.
Jag blir ganska trött på det nu. Jag är ärligt talat rädd för att falla och bli sårad. Så många runt omkring mig som.. fy i helvete..jävla svin. I just have to spit it out..så fegt, själviskt och lågt, att svika någon så! Jag förstår ärligt talat inte hur man funkar om man är otrogen mot någon man älskar utan att sedan berätta det. Den är värd att få veta det, även om han/hon blir otrolgit sårad och kanske gör slut, så är det en rättighet. Tycker jag. Någon som förstår?
Så här i skrivande stund kan jag bara komma på 4 killar som jag litar på att de aldrig skulle sjunka så lågt. Det är Eddie (min granne), Erik (min själsfrände), pappa (min pappa), Calle (Mathildas pojkvän).
Jag älskar killar, det gör jag faktiskt, de skiljer sig inte så mycket från tjejer egentligen, alla är vi ju människor. Jag gillar egentligen inte att peka ut killar som en speciell grupp, men ikväll är jag som sagt trött. riktigt jävla trött. inte trött så att jag vill sova. utan trött i ..... jag vet inte vad. inte själen för den tror jag inte på. inte kroppen för jag är inte fysiskt trött. bara Trött helt enkelt, men stort T.

Nu är det nästan fullmåne tror jag, den lyser starkt i alla fall..
Årets flummigaste inlägg...

Ikväll har jag lekt med min Mathilda=) vi delar hjärta btw! ojjjjjjj nu är klockan 59, mitt nya nattliv börjar om 1 minut! gotta crash

rrraaassssuuupp♥


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits