ikväll ska jag..

dansa, och soooooooova, kanske leka med med storasyster. Men jag längtar tills jag får sooova igen=) så jag kan drömma något och skriva här;) jag kommer tyvärr inte ihåg vad jag drömde inatt, det kanske dyker upp senare idag.

nu ska jag i alla fall pyssla med en lista.

Idag: vaknat, somnat, vaknat, blivit hungrig, nu ska ja äta frukost.
Igår: hade modernt på kuhlers, det var jättekul=)
I förrgår: då lekte jag med min Mathilda, det var på tiden det! vi såg the Omen, alltid skräckis;)
Imorgon: ska äta frukost hos min kära syster och sedan ska vi gå en secondhand-runda på Söder 
I övermorgon: herregud va långt fram man tydligen ska planera..jag borde väl plugga som vanligt på söndagar
Humör just nu: nervös inför uppdansningen, och alldeles för trött för matte
Stjärntecken: Vädur
Väder: disigt tror jag, det är sjukt mörkt när man vaknar, sen blir det ljust ganska fort faktiskt! vilken tur=)
Bästa egenskap: positiv
Sämsta egenskap: kontrollfreak

Favoritmånad: Juli, allt som har med sommaren att göra=)
Tv eller film: Film.. ooh love it..
Bok eller tidning: Bok, borde läsa tidningen mera..
Bar eller nattklubb: Nattklubb, jag vill dansa i neeeooon=P
Arbete eller skola: Den var svår..är mest insatt i skola så jag säger Skola.

Morgon eller kväll: Kväll definitivt
Klädsel just nu: haha nu kommer jag svara exakt som hon jag hittade listan hos: linne och trosor
Sällskapspel eller tv-spel: sällskapsspel, såå mysigt
Kramas eller pussas: ännu en riktig kluring..måste nog säga kramas.
Promenad eller bio: Biio

Öl eller vin: måste alla frågor vara så svåra?=P..men jag säger nog vin då
Godis eller snacks: Gottis!
Byxor eller kjol: Byxor, kjol ligger också högt i kurs, jag har alldeles för få!
Senast sedda film: The Omen
Komiker: Min storebror tror jag
Skådespelare: Johnny depp
Artist: Tracy Chapman

Stamgäster på din blogg:
Amis är kanske den enda, eller?
Förhållande eller singel: Förhållande, mitt singellivs höjpunkt är förbi
Hetro, bi eller homo: Hetero, eller bi? vem vet??
Kärlek eller vänskap: Vänskap
Glasögon eller linser: nope
Storstad eller småstad: Storstad
Stökigt eller städat: Mittemellan=P
Restaurang eller hemlagat: hemlagat är mysigare =)
Tävling eller lek: Mycket bra fråga..
Jacka eller kappa: kappa
Stark eller svag: stark!
Brun eller blek: brrownie;)
Favoritbutik: ojj den var svår..hmm Mango i Spanien är bra, inne på second-hand just nu;)

Favoritnöje: kolla på film kanske, dansa!
Favoritmat: couscous
Fjantig eller tuff: tufffing
Händer eller fötter: fötter, dem kan jag göra så mycket med, lyfter ju hela kroppen hela dagen!
Sparare eller slösare: sparare, fast jag älskar att slösa också=) när jag har sparat ihop till att kunna slösa;)


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits