längtan hit och längtan dit

 

jag skrev ett jättelångt inlägg som försvann..fan..nu kom ja precis hem från Mathilda, vi åt stengod middag, och massa godis, och kollade på the Hills have eyes..en brutal och dålig skräckfilm, se den inte.

Jag längtar så till Paris! jag tänker minsann åka dit nästa vår! fy fan va roligt det ska bli:),

Jag vill lära mig alla språk i hela världen. Tänk att kunna prata med alla människor som finns.

Jag vill lära mig alla språk i hela världen. Tänk vad många människors livshistorier man skulle kunna få berättade för sig.

Jag vill lära mig alla språk i hela världen. Tänk vad många olika syner på livet man skulle få ta del av.

Men jag börjar med franskan..
je veux apprendre toutes les langues dans le monde. Mais je vais commencer avec francais..

Imorgon åker jag till Skillinge, dit längtar jag också, ska få sova i vårt nya landställe för första gången!! så det är väl bäst att jag kryper till kojs nu..

rrassuuppp♥

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits