städa städa städa

Det här var jag i morse när jag städade mitt rum. Det var alldeles för längesen jag dammsög och svabbade och allt sånt., borde nog haft en skyddsdräkt när jag tog tag i det värsta dammet bakom stereon..haha..Men nu är det gjort iaf! känner mig lite stolt..Men jag får faktiskt finbesök av Erik idag, han har inte varit här på mer än ett år, så det är ju på tiden! Han har inte ens sett att jag har målat och möblerat om så det blir surprise.
städa städa städa

Jag har tänkt mera på det här med vädret. Man säger att man bara pratar om vädret när man inte har något bättre att prata om. Men jag tror att anledningen till att man pratar om vädret så mycket hänger kvar sen förr i tiden, alltså när välgången berodde helt på vädret. Jag menar när skörden och hälsa etc kunde gå åt helvete om väderförhållandena var fel. Idag är vi inte beroende av vädret på samma sätt. Men vårt humör beror ofta på vädret; regniga dagar är de flesta deppigare, men när solen skiner går det mesta lättare. Jag tror att det kanske hänger kvar sen förr i tiden. Och därför tycker jag inte att det är tråkigt eller uttjatat att prata om vädret, vi är ju faktiskt fortfarande beroende av det, humörmässigt.
Vädret bestämmer sjukt mycket över rmitt humör. Häromdagen var det nattsvart ute när jag 19.45 åkte hem från dansen, usch va deppigt! Hösten är fin i färger och om solen skiner, men mörket klarar jag mi lika bra utan.. Idag är en fin solig dag, men det blåser kallt som satan! att man aldrig ska vara nöjd..=P

rraaassssuup♥


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits