tidsfördriv..

Nu sitter jag på jobbet och har ingenting att göra. Ska förbereda en kaffebricka till ett möte strax. Nu börjar jag komma in i rutinerna lite här, har lärt mig en massa nytt idag, småsaker som vad som ska finnas på kaffebrickan, hur man lägger upp projekt i persondatabasen etc. Jag jobbar på ett rekryteringsbolag, ******. När jag skriver det så låter det riktigt avancerat, men faktum är att min pappa jobbar här, så det är hans förtjänst att jag får spendera måndagarna på Arsenalsgatan. Skolan börjar klockan 3, så jag har hela dagen på mig att uppdatera CV:n och förbereda kaffebrickor=P
Alla är så himla snälla här, intresserade av vad jag gör och vad jag tycker om saker och ting, trots att de flesta är dubbelt så gamla som jag.

Nu vågar jag inte skriva mer, borde åtminstone låtsas som att jag gör något vettigt ;)

rrasssuuupp♥

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits