tomte eller snövit-dvärg?

Det här är mitt och Elisabeths senaste kap haha. Vårt senaste intervjuoffer snarare: skomakare Björn-Erik från Anderssons skomakeri på Kungsholmen. Han var en trevlig prick. Och en tjock prick. Snarare en glob än en prick.
tomte eller snövit-dvärg?

Nu sitter jag här igen med läxpapprena bredvid mig och word-dokumentet öppnat. Jag har suttit så i en timme utan att skriva ett jota där, däremot har jag skrivit en hel massa saker på Msn, och nu även här. Jag värderar vettighet, det är en grym egenskap, men jag själv är inte särskilt vettig för tillfället. Aja..jag ska ta itu med det när klockan slår 22.15, inte en sekund längre får jag vara på msn eller bloggen! Då gäller det att skynda sig, för mitt nya nattliv tvingar mig ju från datorn kl 23. och jag vill hinna ha ltie roligt också innan jag går för dagen.

Gårdagens inlägg var ju inte att leka med..jag fick utlopp för många aggressioner, och nu känner jag mig mycket bättre haha;) men killar som pojkvänner ligger fortfarande lågt i kurs.

Det går eprioder då jag drömmer väldigt mycket om nätterna. Jag kan komma på flera dagar senare att jag har drömt någonting av det jag upplever. Och nu är jag inne i just en sådan period. Därmed ska jag starta ett tema på min blogg. Drömmar. Jag ska skriva vad jag drömmer varje natt (tills den här perioden tar slut), och jag vet av erfarenhet att om man skriver ner vad man drömmer så kommer man lättare ihåg vad man drömmer natten därpå.

Ojj! nu närmar sig klockan deom där 15 minutrarna över tio..bäst att byta till word-dokumentet..

rrrassssuupp♥

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits