riktigt dålig dag..

riktigt dålig dag..
Så här dålig har min dag varit. Jag var nog ganska otrevlig mot vissa, dåligt samvete. Förlåt! I hope I can make it up to them somehow.. Jag vet inte vad det var med mig, jag var bara så sur och irriterad, kände mig som ett pmsbarn utan pms, balettlektionen imorse varade i elva evigheter, och filosofin var riktigt seg. Istället för att lyssna på Joseph, fyllde jag den med tvekande huruvida jag skulle underhålla mig själv i stan i två timmar innan dansen började, eller om jag skulle åka hem emellan och därmed inte gå på den överhuvudtaget. Det senare förslaget vann till sist, när jag väl bestämt mig kände jag mig genast lite piggare.
Sedan kom jag hem och var ganska effektiv för en gångs skull! Gjorde matteläxan direkt, nästan hela balettläxan, och lite projektarbete. Det var roligast, Elisabeth vi är verkligen grymma, jag tror det kommer bli skitbra! om vi bara får tag på en Mac snart... Och som jag egentligen visste redan från början, så gick jag aldrig på dansen.
När jag väl var klar med läxorna, efter ca 45 minuter, fick bloggandet all min uppmärksamhet. Jag skrev och skrev ett inlägg i nästan en timme. Det blev hur långt som helst..mina fingrar bara fortsatte och fortsatte att spela på tangenterna.. Sen skulle jag publicera. Vad händer då? om inte att allt försvinner!! Det var droppen.. Jag slog till tangentbordet, stängde av datorn, svor för högt, gick in i köket och åt upp pappas drinktilltugg.
Sedan åt vi middag, åkte till arninge och köpte ny cykel på rea eftersom min blev stulen häromdagen, idioter. Och nu sitter jag här. Det här var nog inte ett särskilt roligt inlägg. Men jag skrev ju lixom allting förut! fan att det försvann.:( :(

rrraasssssup♥

Kommentarer:
Postat av: Amis

Vet du att jag har varit med om precis samma sak, alltså att inläggen försvinner när jag klickar på publicera. Jag blir lika sur varje gång och nu för tiden skriver jag allt i Word och kopierar in det sedan.
Förresten har man rätt att vara lite små sur ibland. Du är ju alltid så glad annars! Pusspusss och godnatt


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits