rubriken får inte bestå av enbart blanktecken

Nu kom jag precis hem. Elisabeth är också i säkert förvar i sitt hus med hönökaka all over herself. Jorå bion var enkel och ganska underhållande. Men sällskapet stod för den bästa underhållningen.
Det här har verkligen varit en toffelhelg; igår Idol-kväll hus Gustav, och idag bio. Ibland behöver man ladda batterierna med sånt också! Jag är so not ready för skolan på måndag, men se det är ju en heeeel söndag kvar! Och familjen lämnar huset och åker till vart nya landställe på Österlen i Skåne. Jag vill verkligen följa med och vara med från första början. Men vi har ju vår första projektintervju på måndag, skräddare Götrich here we come!
(jag har ju inte så många engelska inslag by the way...)
Hursomhelst blir det skönt med föräldrarna ute ur huset, det händer aldrig om man heter Frisk i efternamn, de har en tendens att inte vilja lämna barnen ensamma. Och de litar verkligen inte på mig efter den här kaoshösten..så jag förstår egentligen inte att de vågar lämna mig själv två helger irad. men jag klagar inte=)

nu ska jag ínte sova, (klockan är 00:00 by the way ! det är inte ofta man ser det..) men jag ska dricka te och kolla på OC. kan det blir bättre. ja..om man hade manligt sällskap. eller kvinnligt för den delen.

rrasssuuuup♥



Kommentarer:
Postat av: MIMP + FUMP

haaalllluu pluttis!! nu ska jag dejta allas våran Fanny alias Fump. Varför har inte jag fått veta om din blogg tidigare? oschysst, helt enkelt! =( aja, sen ska vi filma, mysigt på en söndag måste jag tillägga. söndag som lördag, varför inte? man kan ju inte alltid tänka på refrängen, ett bra slut på helgen! pusseli puss

2006-10-01 @ 18:34:07

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits