stockholm som barcelona

Jag började gårdagskvällen med att dansa, det var riktigt kul för nu börjar vi komma igång emd jazzen, fast läraren har ltie speciell koreografi. Så även om den är lätt och inte går särskilt fort är den så annorlunda så dt blir svårt att komma ihåg. Sen for jag i rasande fart hem till Amis och så gjorde vi oss i sakta mak i ordning för kvällen. En viss Elisabeth svek oss tyvärr, schmack! men vi gillar dig ändå;) och nu lovade hon att hänga på nästa vecka så då blir det ännu roligare=) Hursomhelst hamnade vi på laroy vid 12 och träffade bokstavligen talat halva världen. Vart jag än vände mig fanns det ett bekant ansikte! Man kan se det som att det är väldigt kul, eller som att man verkligen måste passa sig för vad man gör haha.. Men se det blev himla roligt även om musiken som spelades högre än högst inte riktigt föll mig i smaken..För vet ni, Amis och jag är verkligen ett himla bra partyteam! Såväl i Stockholm som längre söderut i Europa.

barcelona for sure

pusssar

Kommentarer:
Postat av: henk

tack darling!!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits