Helterschelter

Jisses vad min besökarstatistik sjunkit. Och jag har enbart mig själv att skylla. Eller varför skulle det egentligen innebära någon form av skuld?

Anyways. Jag har planer för hösten och för våren. De är inte att gå på Handels, det får vänta till hösten 2008 eller 2009. Men mamma övertalade mig att söka nu till hösten i alla fall, bara för säkerhetens skull, vad som helst kan ju hända och krascha mina andra planer. Med andra ord, enbart som sista alternativ.
Jag har alltså ansökt till Handels.

Och nu har bekräftelsen kommit på mailen:

Du har anmält dig till följande utbildningar:

1. HHS-34002 - HHS Ekonomie kandidatprogram 160p Dagtid,
   Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram,
   Handelshögskolan i Stockholm, Stockholm

Jisses igen. Hjärtat hoppade över ett slag. Där är det. Det som jag tänkt på och velat så länge. Vad otroligt spännande det vore att börja redan i höst.

Men det ska jag inte göra. Jag vet inte ens om det är just Handels jag vill gå. Vill jag det för att ekonomi och HR tilltalar mig eller bara för att jag förmodligen kan komma in? Och det finns en miljard andra saker som är minst lika utmanande och lärorikt.

Jag borde ha önskat mig 100 år extra att leva i 18-års present. Eller i studentpresent kanske?

Kommentarer:
Postat av: elli

It's a date then! Jag jobbar på söndag, då tittar du in så jag får ta o knäcka till rejält :P deal? banga inte ur nu, lovar att knacka försiktigt. Det där med 100 års tillskott lät ju inte helt fel. Jag som alltid velat resa tillbaka i tiden o rätta till misstag. Mkt bättre än att ha några extra år att fixa till allt på ju =D

Postat av: elli

It's a date then! Jag jobbar på söndag. Då kommer du in så jag får knacka till dig rejält :P Banga inte ur nu, lovar att knacka försiktigt..haha..Det där med 100 år extra låter som en mkt bra idé. Jag som alltid önskat att man kunde gå tillbaka i tiden för att rätta till misstag. Mycket bättre att ha några extra år på sig att fixa allt ju =D...om mitt förra inlägg kom med så blir det här en väldigt snarlik upprepning på det hela

2007-04-20 @ 23:31:53
URL: http://zephyr.blogg.se/
Postat av: amis

Kanske dags att uppdatera???

2007-04-24 @ 12:28:06

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits