don't tempt me

Frestelsen att kasta ett glas i väggen för att se tusentals glasbitar flyga åt alla håll. Och frestelsen att hoppa ut genom fönstret för att uppleva det hissnande fallet innan man krossas i tusen bitar mot marken.
Jag skulle kunna gå naken på gatan. Hälla rödvin i den vita soffan.
Eller kasta 1000-bitars pusslet vi just lagt i golvet.
Någon riktar en pistol mot mitt huvud för att hindra mig från att skjuta den jag siktar på.
Jag vill veta hur det känns att rikta en pistol mot någon. Eller att ha en riktad mot mig. Jag vill veta hur det känns att bli skjuten. 


Frestelser.


Kommentarer:
Postat av: Amelie

hahha vad håller du på med? gott nytt år

Postat av: Henrik

Snyggt. Gott nytt år tillbaka. :)

2008-01-01 @ 03:26:35

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits