Short update

Jag och Anna har det valdigt bra pa var resa. Alla ar snalla och hjalpsamma. Vi besoker manga intressanta platser och ser manga lustiga manniskor.

I New York och Boston har jag sett manga manniskor med tomteluva pa sig.
Jag har ocksa sett manga som ar tjocka. 
I gar sag jag en man som med stor sannolikhet vagde over 200 kg. Han hade flipflop pa sig i snon.

Det finns manga roliga historier att beratta. Men det sparar jag till den dagen jag kan lagga upp bilder till. Nu ska vi nog ga och lagga oss.

Goodnighty



ps Idag traffade jag Amis. Det var knappt tre manader sen, men kanns som ett ar. Mycket noje och mycket lycka.

Kommentarer:
Postat av: Amelie

Hahha, Jag och Anna har det valdigt bra pa var resa. Check. Alla ar snalla och hjalpsamma. Check. Vi besoker manga intressanta platser och ser manga lustiga manniskor. Check.

Nu kan era föräldrar slappna av.

Postat av: Emelie

FANNY!!! alskling! maila mej ett amerikanskt telefonnummer sa kan jag ringa till dej!! det kostar mej ingenting. LOVA!

2007-12-10 @ 02:31:45
Postat av: Henrik Bartholomeus

Bra! Att du har det bra :) Vill du ha 90 kr för du vet vad? Det är morötter :P

2007-12-10 @ 11:20:13
URL: http://bartholomeus.blogg.se
Postat av: Malin

Åh vad kul att resa=)

2007-12-11 @ 12:38:44
URL: http://minnan.blogg.se
Postat av: e

berätta mer om det store äpplet! kunskapstörstande ;)

2007-12-13 @ 18:52:57
URL: http://zephyr.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej min kusin!
saknar dig! Hoppas du klarar dig i solen utan mig:)

Har fixat en ny blogg nu, jobbar på den.
annablaoga.blogg.se
haha fantasi!
PUSS

2007-12-14 @ 13:53:51

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits