Dalida recap

Trots stundande lätta berusning, vill jag stå för följade inlägg till 100%.

Ojj det lät som att jag ska göra världens confession, men så är det inte riktigt. synd för dig som var skvallersugen;). Jag ville kanske bara ursäkta att detta inlägg kommer bestå av ett antal stavfel pga att att tangenterna sitter alldeles för tätt när fingrarna är lite svårkontrollerade.


1. En del saker som jag har skrivit här har tolkats rätt, och en del har tolkats helt fel.

2. Jag tycker inte om att känna mig hotad, finns det någon om gör det? Därför vill jag klargöra några saker:

Min danslärare Dalida har en riktigt bra röst, så hon har blivit anlitad för att köra på en låt.
I ett tidigare inlägg, då jag länkat till denna låt, har jag skrivit att jag inte kunde hålla mig för skratt. Detta berodde enbart på att låten i fråga innehöll oerhört många svordomar, och jag kan inte för fem öre tänka mig min danslärare svära.
Ytterligare ett missförstånd har skett i samband med tidigare inlägg, så förtydligande:
Jag har inget som helst problem med de personer Dalida jobbar med! Jag känner ju faktiskt bara en medlem i trion, dvs Dalida, så jag har liksom ingen anledning att yttra mig som saken. Det jag menade när jag skrev: "Jag undrar bara hur dessa tre personer kunde finna varandra", är att det tlil det yttre är tre väldigt olika personer som arbetar tillsammans. Så det är inte på något sätt en anklagan eller ett ogillande, endast en förvåning från min sida. Och förvåning tycker jag om, det utvecklar världen. Hurosmhelst kompletterar trion förmodligen varandra.

Nu hoppas jag att alla missförstånd är utredda och att jag ska slippa känna mig hotad på BA pga dessa missförstånd.

Kramar

/Faran!












Ibland är man deppig. just nu är jag längst nere på botten. då behöver jag känna att en viss person är en del av mitt liv. det gör jag inte. ska det bli någonting av den här vänskapen?

Kommentarer:
Postat av: amis

Hej jag är hemma nu.. Du försvann så fort ifrån, men jag antar att du hade bråttom. Bra inlägg.. Pusssar

Postat av: Erhink

'Cause I'm a pimp nigga!

2007-02-26 @ 00:47:23
URL: http://bartholomeus.blogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits