matte vs nattklubb

Mattelektion 12.45.
Jag sitter lugnt och stilla vid min bänk och räknar när något plötsligt stör min koncentration. Ett lysrör rakt ovanför mig blinkar frenetiskt. Ungefär som att räkna matte på en nattklubb. minus musiken.
   Så jag skaffar ögonkontakt med min 2.01 m långa mattelärare Jois (som för övrigt är en av skolans roligaste lärare, till saken hör att majoriteten av våra lärare är otroligt roliga), tittar upp på lampan och rynkar pannan. 
   Jois tar då ett stadigt kliv upp på bänken och skruvar ur lysröret.

Kommentarer:
Postat av: Cecilia

Tack så mycket! Jag har haft det hur bra som helst... Mycket shopping och trevliga människor :) Flygresan gick bra..även fast det var riktigt jobbigt när jag skulle flyga dit själv.. på hemresan fick jag sällskap av min syster. Hade du roligt i Paris? :)

Postat av: Mikaela

Haha! Han är så skön =P Älskade dem på samlingen igår. =D Du läser Ma D va, e de svårt..? =S Ja ska också läsa det så, just wondering.

2007-02-15 @ 22:26:39
URL: http://bsbullshit.blogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits