7/1 2007

Några roliga saker som jag noterat detta dygn:

* På google finns en knapp: "Jag har tur", söker man på nåt och trycker där så hamnar man direkt på den sidan som genom en vanlig sökning skulle legat högst upp på träfflistan. Skriv 'miserable failure' och sök på "jag har tur"-knappen. Då hamnar man direkt hos
President George Bush. Humor.

* Christmas cup såg jag precis..det var roligt=)=) väldigt väldigt duktiga dansare..

* En annan sak jag såg ikväll var en fruktansvärt tragisk film. "it's all gone pete tong". Jag och Lizzie begav oss till videobutiken för att hyra en skräckis, men eftersom hon redan har sett alla, gick vi därifrån med vad vi trodde var en komedi. Det var det då rakt inte. Handlar om en kille som är en grym Dj, kändis och allt. Så blir han döv. Vilket helvete. Det var knappast en komedi, nästan som en dokumentär. Se den inte.

* Godis är syndigt gott.

* Det sista OC avsnittet någonsin sänds i USA den 22:a mars. Det blir svårt att leva utan några nya avsnitt, men som tur är finns ju dvd. phew!

* "Jag har tur"-knappen igen. Söker man på 'waffles'  och trycker på den knappen hamnar man direkt på John Kerrys hemsida. Också humor.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits