hàlsningar frèn rom...

Ciao allihopa!

Sitter pa ett internetcafe i Rom med familjen..alla vid varsin dator..ska kolla lite saker lite snabbt innanvi gar och ater middag. Vi har atit valdigt gott har..men vem blir forvanad over det, haallaa det ar ju italien!

Anyways sa har det hant en hel del roliga saker har som jag inte hinner skriva nu=P... men den som vantar pa nagot gott vantar aldrig for lange! Sa du far vanta till i morgon kvall da jag ar pa min hemdator igen.

Mamma checkar just in oss pa morgondagens flyg over internet.. eftersom vi bara har handbaggage kan vi da komma lite senare och bara ga rakt igenom allting..=) mycket smidigt..

ojoj nu ar jag sist kvar..laaaterrr


PusssssssA

Kommentarer:
Postat av: Amis

"Alla vägar leder till Rom"
Saknar dig. Pusss


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits