håltimme

Mina närmsta vänner är på musikalrep så jag har till och från spenderat en otroligt lång håltimme med Rasmus och Chloe. Det inkluderade följande events och kommentarer (Rasmus stod för de flesta..):

- En osmaklig videotitt. Äckelmagade bör inte titta.
Rasmus kommentar: "jag har aldrig haft problem med analsex"

- Förgäves försökte de övertyga mig om att kungaparet varit otrogna massor av gånger.
Rasmus: "Jag skulle inte banga en sekund å Kungen"
Chloe: "Och Drottningen åker till Brasilien för att lyfta sig och tar några pojkar under tiden"
Det tänker jag då rakt inte tro på. Kungaparet är ju kungaparet!

- Rasmus: "hur trodde ni jag skulle klara mig i den här skolan utan att smöra. Jag menar, jag är inte smart och jag luktar illa."

- Efter mycket övertalning, ett besök på Rasmus blogg. Den är så oväntad som bara möjligt. Bögig, för att använda hans egen beskrivning.

Och mycket annat nöje som jag inte minns för tillfället..(aka subskriberat)


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits