inte mycket intressant

idag har jag inte gjort ett skit av allt jag borde ha gjort, allt jag hade planerat att göra. Men så har alla dagar varit det här lovet så jag börjar vänja mig nu. My ass! Ååångest och stress är resultatet av ett jullov av uppskjutningar. Tyvärr inte med Fuglesang till rymden, utan bara plugg..

Min mamma är mästaren på att prata med sig själv. Hälften av allt som kommer över hennes läppar är inte ämnat för omvärlden att notera och jag har äntligen lärt mig när man ska lyssna och när man kan strunta i det. 

"Du borde skaffa en korrekturläsare" sa just min bror. No way ho say! Det blir bara lätt fel när man skriver fort. så förlåt för de små stavfel som förekommer ibland. Jag vet hur man stavar men kan inte rå för de misstag mina fumliga fingertoppar gör ibland.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits