pepparrotsvisp

jag börjar känna mig lite lagom deppig. jag hatar att vara deppig, man känner sig så dålig då och allt är fel. fan också.

Har någon ett bra tips på hur jag ska undslippa en filosofiuppsats? jag har skjutit upp den i en månad och nu Måste jag göra klart den innan onsdag. Dessutom Måste jag få mvg på den. Och jag hatar när jag Måste göra saker som är svåra. Det mesta brukar vara så lätt, men av någon outgrundlig anledning lyckas jag inte på filosofin hur jag än gör. (jag verkar nog inte särskilt sympatisk när jag skriver så här, men orka linda in allt, this is it.) 
Istället för att skriva !&%!#%"! arbetet har jag ägnat kvällen åt följande:

* ätit pannkakor
* ätit strössel med glass
* kollat på scary movie 3
* testat en ny kräm
* kollat på säsongsavslutningen på OC säsong tre
* ätit yoghurt
* bloggat
* på fulla allvar febrilt letat undanflykter till varför jag inte ska behöva lämna in något filosofiarbete

Jag har alltså gjort allt annat än att skriva the fucking jävla kuk arbetet. Såg fucking åmål med Issa igår förresten, det var bra länge sen! mycket nöje haha...

Rubriken tillägnas 
Elisabeth som är besatt av denna smörja - som för övrigt luktar lim. Pepparrotsvispen alltså, inte Elisabeth.

godnatt matha facka

Kommentarer:
Postat av: zarguras

jag såg din kommentar på calles inlägg. tänkte bara förklara att jag tänkt på allt. Aldrig att jag tar i handtaget med samma hand som jag rör tvätten. Jag tvättar alltid händerna innan jag hämtar tvätten, och använder alltid vänsterhanden till tvätten, medan jag gör allt annat med högerhanden. Fönstrena är låsta. Jag är en mycket konstig man. Fan också

2007-01-22 @ 10:14:52
Postat av: zarguras

folk runkar fan överallt nuförtiden

2007-01-22 @ 10:17:46
Postat av: zarguras

hehe, tjockis, strössel med glass

2007-01-22 @ 15:18:13
Postat av: Erhink

Asså, du behöver inte oroa dig. Du ska ju gifta dig rik har du ju sagt?

Postat av: fanny

visst vill jag gifta mig rikt, men ja ska minsann ha en karriär som försörjer mig själv. Mannens rikedomar ska bara överflödiga vardagen.

2007-01-22 @ 21:20:42
Postat av: Amis

Jag läste i en gammal Vecko Revyn om saker vi gör när vi egentligen borde plugga. Och där stod det bland annat storstädning, låg lunch / fika, långa telefonsamtal etc...

Jag städar alltid när jag har som mest i skolan. Det gör att jag slipper få dåligt samvete eftersom att jag gör lite nytta iaf. Sen kunde planeringen varit bättre.

2007-01-22 @ 22:10:42
URL: http://amis.webblogg.se
Postat av: fanny

haha det var iofs ganska roligt. men städar det gör jag inte ens för att känna mig duktig..därav dammtussarna. usch det är faktiskt äckligt. menmen:P

2007-01-22 @ 22:21:27

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits