smått och gott innan det stora avslöjandet

Ikväll har min storebror startat en blogg. Henrik Bartholomeus Frisk heter han och detta är ett foto på honom sommaren 2003 när han var 17 år gammal och såg ut som en ängel.
bartholomeus

Här är min själsfrände Erik. Den jävulen har tatuerat sig. Jag stöttar honom i alla val han gör. Men jag gillar det inte. Punkt.
eriks tatuering

Årets julafton var lite annorlunda för mormor och morfar var bortresta så den traditionella jullunchen hos dem blev inte av. Vi hade då några timmar att bränna innan tomten skulle komma. Så vi gick till kyrkogården. Till gravarna. Här sitter min storasyster Louise, mamma och jag vid mammas släkts grav. Den är helt enorm.
gravbild

Julafton igen. Återigen är det jag och Louise som posar inför kameran.
jag och lisen

Det var allt för detta inlägg..men om några minuter kommer ett nytt som är betydligt mer intressant..sexuellt.

Kommentarer:
Postat av: Bartholomeus

Jag har ett Iittala Glassware-klistermärke på näsan.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits