We Will Rock You

Ikväll är jag så stolt så tårarna bränner bakom ögonen. Jag kom precis hem från Oscars teatern där skolans musikal har haft premiär. Det var så sinnessjukt bra så jag vet inte var jag ska ta vägen. Jag har svävat på moln ända sedan kl 19.00 då ridån drogs upp. Samtidigt drar jag en lättnadens suck för att den levde upp till och överklassade de enormt höga förväntningar jag haft. YOU ROCK my darlings!!
Eftersom jag inte är så bra med orden för tillfället, utan mest ler och lyser av lycka, ger jag en simpel order: SE DEN.


Jag har lite svårt att slita mig från datorn.

På filosofin idag såg vi på en film, "I huvudet på John Malkovich". Jag har sett den flera gånger förr, men aldrig tänkt på vilka filosofiska frågor den väcker. Jaja..jag orkar inte riktigt fördjupa mig i det nu. Jag ska ta en kakbit och sen bege mig mot sängen. God natt.

I want to break freeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
eller nåt... We Will Rock You. ibland blir man kär på låtsas.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits