student på glänt!

I morgon tar jag studenten.


vad mer ska jag säga? jag har inget bra ord i min vokabulär som kan beskriva hur jag känner mig nu.

det är lite som att stå först i kön till världens läskigaste berg och dalbana.



och jag har mvg i matte d. var bara tvungen att skriva det för det är sånt som gör mig glad i dessa ångestladdade och kaotiska tider.
en annan sak som gör mig glad är alla som kommer till mottagningen i morgon för att fira mig. Jippie!


nu ska jag försöka sova.

lyyyyyyyyycka till larson

Kommentarer:
Postat av: elli

Grattis till studenten i efterskott!! Hoppas du hade en superbra dag :P

Postat av: elli

ni ska ju iväg till Kroatien snart! Har sagt åt bror din att han får memorera allt i minsta detalj o rapportera till mig sen som ska dit i juli :P du får samma uppgift, fylla i hans luckor.

2007-06-14 @ 14:09:19
URL: http://zephyr.blogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits