insekter

det är nu ångesten kommer krypande......

kryp kryp kryp.


nog om det.

Jag har så mycket att göra att jag får kortslutning. Ingenting funkar. Jag vet att jag Måste skriva APU:n om jag vill ha en chans att hinna klar i tid, men ändå sitter jag här.

Onsdag: aktivitetsdag + 100-dagarsfest
Torsdag: skola + ... + dans + Romeo och Julia med skolan
Fredag: lämna in APU-arbete och Svenskarbete

Frågan är när man ska hinna göra dessa arbeten.

Svaret är Nu.
vem fan uppfann bloggar, msn och facebook?! allt för att distrahera mig...


bitterheten.






och ångesten som börjar i ett hörn men tar över hela rummet.

Kommentarer:
Postat av: Amis

Vem uppfann INTERNET?

Postat av: Katarina

skit i vem som uppfann bloggar, msn, facebook och internet.. den verkligen fragan ar val vem som kom pa att man ska skriva arbeten som ska lamnas in?

2007-03-13 @ 21:12:48
URL: http://katarinadelasuede.blogg.se
Postat av: Erhink

sheheeeeena nisse!

2007-03-17 @ 01:10:15
URL: http://bartholomeus.blogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits