Tröttheten

Skäms på mig som inte varit en särskilt aktiv bloggare på senaste tiden. Det är väldigt mycket annat nu.

Magic Number
3 examinationer har jag haft den här veckan
3 dagars helg
3 gånger har jag varit på Operan
3 gånger har jag sagt "fantastiskt" de senaste
3 timmarna
3 gånger 29 dagar kvar tills jag tar studenten


Ikväll, efter jag har använt mina sista superkrafter på jazzen, ska jag:
- kasta mig i soffan och gnälla lite över tröttheten
- fastna en stund framför vilken film m&p än kollar på
- slita mig därifrån
- stjäla lite av deras godis
- koka te
- sätta på en egen film
- somna senast 01.00

Visst ska själva lektionen bli kul, vi ska börja på vårt nummer till showen, men jisses vad jag längtar tills jag kommer hem.

Fanny = Tröttheten

Tröttheten är i varje bit av mig.
Määäääään det är ju vår. så fy tusan vad glad jag är ändå!=D


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits