Namn

Jag arbetar på en chefsrekryteringsfirma. Den har en väldigt stor persondatabas. En arbetsuppgift jag har är att uppdatera den. För tillfället finns det 20794 personer i databasen.  Eftersom det finns så många namn i den stöter jag ofta på namn som jag tycker är annorlunda och roliga på olika sätt. När jag stöter på ett sådan namn skriver jag upp det längst bak i mitt anteckningsblock.

Ikväll ska jag på kräftskiva på Djurö. Den övergår sedan i bartömning på Sandhamn på lördagen. Men jag ska inte vara med då utan åker hem lördag kväll. Då ska jag nämligen äta middag med några vänner hemma och sedan ska vi gå ut. Det blir nog en bra helg.

Ha det bra.


Kommentarer:
Postat av: Bartholomeus

Hehehehehe!
Novare White Box. Novare. White. Box.
Weiwei!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits