dagar i bilder

Jag har fyllt år. 9e april närmare bestämt. Då dukade Jackie upp allt det här fina och sjöng för mig.
födelsedagsfrukost

Sedan åt vi frukost på favoriten Coquelicot. Där öppnade jag paket som kommit på posten från mor och far. Tre säsonger av Grey's Anatomy. Jag är väldigt lycklig.
grey's lycka!

I söndags var jag på ett Salvador Dali museum. Där införskaffade jag ett 2000-bitars pussel och en fingerdocka som föreställer Freud.
pussel och freud

Freud och jag är stora tänkare.
freud et moi

Kommentarer:
Postat av: Henrik

Hehehehe

Fingerdocka med freud.

Kram

Postat av: din empa

gullunge!! jag saknar dej. snart ses vi tuss

2008-04-30 @ 16:16:05
Postat av: Andréa

Jag är galet avundsjuk på din fingerdocka freud.... Kan inte jag få den i födelsedagspresent? Om du inte hittar Bravo xD

2008-05-04 @ 12:49:45
URL: http://bloggenutannamn93.blogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits