första tiden i pariiiis

hostel nr 1
Hostel nr 1 - någons hemliga barskåp bakom toaletten.

lägenhetssökning över en crêpes på champs-elyssés
Vi letar lägenhet över crêpes på Champs Elyssées. Smaka på den!

metrostationen från februariweekend!
Metrostationen vi bodde vid på februariweekend. Flashbacks.

ja det är bond på den italienska runt hörnet. och ja det är hemskt internet.
Ja det är den italienska restaurangen runt hörnet. Internt

well well
Well what can I say.

Happy Fanny
Happy Fanny

Happie Jackie
Happie Jackie

VARNING! du kan få en blixt i bröstet om du öppnar skåpet!
Övertydliga varningsskyltar. ja.

Sju våningar upp.
Här finns otaliga fyndigheter att säga. Hjälp mig komma på den bästa!

kan du gå ut ur köket, jag ska göra nr 2.
Kan du gå ut ur köket jag måste bajsa.

sleep over?
Vi kan sova hos mig, jag har en bäddsoffa på balkongen!

fantastisk utsikt från en lägenhetsvisning
Men ååh en sån utsikt! Sacre Coeur till vänster, Eiffeltornet och Triumfbågen åt höger.

ekonomisk frukostlösning
Så här ser våra ekonomiska frukostar ut.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

He he he! Roligt att se, tycker jag! :)

Postat av: emelie

hahahaha! guud det var EXAKT ett ar sedan den trippen gjordes!! aaaah! usch va avis jag ar pa er. klockrena bilder.:) puss pa er bada

2008-02-03 @ 02:55:19
Postat av: Los

Är det inte dags att ta ner hjuldekorationerna kanske? ;)

2008-02-22 @ 01:49:49
URL: http://los.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits