Super Santa <3 Julgran

jag och gran 2

jag försökte spela svårfångad...

jag och gran

men det gick åt skogen för granen var helt enkelt oemotståndlig, så attraherande!

vi har dött i gräset

Fick mig en liten reminder om konfatider alldeles nyss när jag pratade med min gamla konfaledare, och blev inspirerad att kolla igenom alla bilder och minnas tre härliga veckor på Malma Kvarn. Fotot ovan frambringar gamla fina minnen från konfaåterträffen...jag ligger underst, becka på mitt ben, sen mickan på min mage och kajsa på mickans ben.

we will rock you affisch

Tre reklmammontrar på Östermalmstorgs tunnelbana. Premiär 16 januari på Oscarstatern och 6 efterföljande föreställningar. Viktor Rydberg Gymnasiums årliga musikal måste ses. Just do it.
www.vrg.se/wewillrockyou


Idag har jag gjort en väldigt rolig sak! Jag har fikat med en fransman. Helt fantastiskt underbart roligt att få prata franska. Och trots en grammatiskt totalt osammanhängande konversation, hade vi förvånansvärt trevligt för att endast ha träffats en gång tidigare. Merci beaucoup Francois, bisous!


Bon nuit et bisous à vous aussi!

Kommentarer:
Postat av: SweetCatwalkCity

Går du på VRG? Min vän har huvudrollen i musikalen :)

Postat av: fanny

ja visst gör jag det, min vän har också huvudrollen, den manliga alltså. antar att du känner ebba =)

2006-12-21 @ 17:57:18
URL: http://faran.webblogg.se
Postat av: henk

haha cutiepie!

2006-12-21 @ 18:01:49
URL: http://zachska.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits