det är de små sakerna som gör det

Igår redovisade vi våra solon på dansen, det var intressant och givande. Jag blev inspirerad på många plan. Mathilda t.ex. sa en vettig sak som jag aldrig har tänkt på. Hon öppnade med ungefär: "Det är de små sakerna som utgör helheten". Så sant som det är sagt! Det är de små detaljerna som gör att man blir lycklig.

* När man hör en ny grym låt
* När man får SMS mitt i natten
* När man får ett leende från en främling
* När man tycker om någon riktigt mycket
* När någon säger att den tycker om en
* När solen skiner efter regnet
* När det bara är fem minuter kvar till Prison Break och OC
* När allt plugg är klart för kvällen och man får lite tid över till att ringa Lollolisen och boka en fika
* När någon främmande har kommenterat på bloggen (förstås bekanta också)

Sådana småsaker kan göra min dag..och som tur är så händer de med jämna mellanrum...

Men för tillfället måste jag skriva om Sjömän.

rrassuupp♥


Kommentarer:
Postat av: elisabeth

såå sant. OC awoho!!!
prison break awoho!

Postat av: mimp

men skruttis! fint sagt MEN vad du alltid ska skriva så perfekt! du måste släppa lös pennan lite och experimentera med ord (hallå; "inspirerande och givande" :S eheh) love u anyway

2006-11-14 @ 20:33:28
Postat av: adele

eftersom jag är en sån god människa och en total främling för dig så känner jag att jag måste kommentera :) jag håller med om alla punkter. Fred ut

2006-11-17 @ 20:41:07
URL: http://www.cheesballsh.blogg.se
Postat av: fanny

Elisabeth: vi infinner oss i samma soffa på onsdag!
Mimp: tack för tipset..i'm learning..
Adele: alltid kul med läsare som lämnar spår=)tack för det! jag checkar in din blogg!

2006-11-18 @ 01:46:55
URL: http://faran.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits