en vecka försent

Äntligen har Grazzi skickat bilderna från föra helgens festligheter som ägde rum på hemmaplan.
Men då hänger sig förstås hela webblogg så de inte går att lägga upp, damn it. jahaja..jag kan ju skriva bildtexterna så länge:

pimpinett
* so pimpinett..notera de matchade naglarna och läpparna

grazzi och mikaela
* Grazzi och Mikaela..fotogenique! (eller hur det nu stavas...)

axel dansar
* Your hips don't lie baby

dansgolvetdansgolvet2
dansgolvet
* Ju mindre dansgolv, desto vildare!

mikaela och anna
* Mikaela och Anna..

jackie och jag
* Jag och Jackie (vi ser upp till varandra på så olika sätt, så puss på dig)

DJ
Jag var faktiskt Dj för stunden, men alla ville minsann bestämma musik..!

jag och axel utelåsta
* Jag och Axel - släpp in oss!


Det var en riktigt lyckad kväll..tack alla!

Kommentarer:
Postat av: Amis

Ni ser ut att ha haft en kul kväll. Axel på dansgolvet kommer jag ha svårt att glömma. Hahaa. Ser ut som att han åker skidor.

Postat av: fanny

men vi saknade dig!

2006-11-13 @ 00:05:03
URL: http://faran.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits