sandslott, Helmut och Joshua

Jag hatar allt just nu. Som små detaljer gör livet finare. Så kan dom förstöra så lätt.
Jag hade skrivit ett så bra inlägg, långt och fint och fixat och trixat. så försvinner allt. helvete.
en så liten sak
det är dom små sakerna som gör det.
fan
____________________________________

världen är som en sandlåda
man kan bygga sandslott
och riva dom.
____________________________________

Nej men skärpsning på torpet! det är ju HELG!!
Idag har jag gjort många saker, jag skrev många saker också men nu orkar jag bara sammanfatta:

- SACOmässa (Paris och Handels here I come)
- jobbet (ny kaffemaskin, mellanstyrka på varm choklad)
- balett (finskorna är ju inte de bästa balettlärarna på Kuhlers direkt, men det var roligare än vad jag trott)
- jazz (Tommys stil är väldigt olik min och den är svår att få in i kroppen, men ack så rolig och skön! en eloge för hans musiksmak..)
- Saras place (Charlies Änglar/Love Actually, vi parallellkollade.)



Love Actually - charmigaste på länge!



I have a thing for Helmut Newton.



en av få färgbilder...



vad ska man säga?
* sortie de secours - nödutgång



Helmut Newton är inte porr, han är fotokonst.






Private Property. - varför kan inte jag fota?

_____________________________________

then there's you
then came you
when i'm lost
i look at my picture of you.
______________________________________

if you let me i'll show the world to you
yes if you let me i'll know just what to do
cos then came you then there's you
i keep you picture in my worn through shoes
when i'm lost in your eyes
i see the way for me
_______________________________________

how can I show you that you're done
you're on your knees
picking up the pieces from your past
but there's nothing more to gather
holding on to moments that won't last
or would you rather end it all how can I show you that you're done
_______________________________________

A duo begins
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

And all the gold dust in her eyes won’t reform into rain
You had and lost the one thing
You kept in a safe place
Remember the face
Of the girl who made you her own
And how you left her alone

All’s well at the base of the hill
You might need to fill
a prescription to kill off the silence.

Look down from your tower on high and take in the night
Look her right in the eye
She’ll listen

(Chorus)

Life comes to those that are true
The regular news
Over playing the blues with the light on

And if you burn the road that’ll lead you back to her in time
I'll watch you turn to stone
Can’t find the sublime

She’s moving on without you
The tide breaks
You watch the stars fade
They gather you back to their home
I guess it’s better than being alone

_______________________________________

Joshua Radins säger jag bara,


godnatt! pussssssss

Kommentarer:
Postat av: mimo

ooohhh. ja kolla faktist också på love actually- såå söt! men hörru, vikka grova bilder! vart tog min lilla oskuldsfulla Fump vägen?? love you actually ;)

2006-11-25 @ 18:30:03
Postat av: faran

mimp: de är väl inte grova..eller de kan väl vara grova, men är jag mindre oskuldsfull för det? de är vackra.. pussar på dig iaf

Postat av: Anonym

coola foton!

2006-11-27 @ 22:53:50
Postat av: henk

riktigt häftiga foton fannsi.

2006-11-27 @ 22:54:18
URL: http://zachska.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits