sjömän, kungar och bästisar

Nu börjar jag bli trött. Klockan är alldeles för mycket, men så blir det när man har mycket att stå i. Och jag vill verkligen inte gå och lägga mig utan att ägna några minuter åt att dela med mig av min visdom. Visdom my ass.. Jag skriver inte särskilt viktiga saker, publicerar mest bilder som jag själv tycker är roliga att titta på. Wisdom my ass.

Men idag har vi i alla fall provat studentmössor! Jag blev alldeles sprallig och hängde och klängde på Erik för att lugna ner mig. Men det gick inte särskilt bra. Däremot så blev jag väldigt lugn av att sätta mig i datasalen och redigera lärarintervjun, jag höll på att somna. Men det var bara att kämpa på för sedan klockan 15 var det balettdags. Efter baletten gjorde jag och Grazzi klart Bråk i Kvadrat som vi jobbar med på jazzen. Vi ska visa upp det på fredag..Vi har gjort 5 minuters dans på 2 lektioner och typ 3 timmar utanför dem. Det är så sjukt fort. Men har man brådis så är det bara att spotta ur sig Bråkis (koreografi till Bråk i Kvadrat alltså, men ja tänkte få till ett rim).
Kul är det i alla fall, Bråkis alltså.
sjöman

En Äkta Sjöman! Men dagens sjömän är inte smutsiga och kämpar med maskinerna som de gjorde på Titanic. Nej Jonas här ovanför jobbar inom Intendenturen. Dvs i alla affärer och restauranger på båten. Det är som vilket vanligt restaurang-/hotellyrke som helst, bara att det gungar lite ibland.

michael jackson Bad Tour

Här är en kung.

jempis

Och här är en himla fin tjej som heter Jennifer. Vi har känt varandra sen vi började skolan, jag var 6 och hon 7. Och sen dess har vi gått i samma skola. 12 åååår! I början av högstadiet var vi oskiljbara, men sen delade vi lite på oss, mer och mer. Men vi pratar och skrattar gärna åt gamla fina minnen för vi har verkligen gjort mycket tillsammans....Högstadiet är en tid då det händer mycket i kroppen, i livet, mellan vänner och med en själv. Jennifer var den som stod mig närmast under den tiden, och hon hjälpte mig att lära känna mig själv. Så pussar på dig Jempis! Även om vi inte umgås särskilt mycket idag så kommer vi nog aldrig släppa taget om varandra helt!

Nu måste jag sova.

En sista sak bara: kommentera mera..då blir jag glad=)
och jag älskar att vara glad

godnatt!

Kommentarer:
Postat av: Anonym

hahah avilken oerhört charmig bild på jennifer så naturligt avslappnad, vi ses imorgon på det big fight!

2006-11-30 @ 17:25:24
Postat av: fanny

kul med en ny besökare, men hmm...vem i min bekantskapskrets har lämnat denna kommentar? :D


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits