skräckis

Det här har varit en riktigt lång kväll, den började t.o.m. redan igår..

Igår var jag på Tegel med
kusinen, Jonas, Juni och Gabby för att få mig ett gott skratt. Magnus Betnér stod på schemat, jag visste egentligen inte riktigt vem han var, sure han har varirt med i parlamentet men ja kunde inte minnas hur han såg ut. Så står vi i baren och väntar på att det ska börja, så går det förbi en kille som jag känner igen, som en kändis alltså. Så jag vänder mig mot Anna och Gabby och säger: "gud va ja känner igen honom, vem va d..?", Anna:"det där är ju Magnus, som vi ska se..hahahaha..".
Ja det var ju förstås meningen, tänkte börja den komikerkvällen redan innan höjdpunkten intagit scenen.

Då kom jag hem vid 12, och tvingade mig själv att göra matteläxan, det var lite för länge sen..Så jag somnade kanske 01.30..usch..sen upp före 7 och åka till skolan. Efter skolan jobbade jag i 2 timmar, sen åkte jag till Kuhlers, köpte en supergod mozarella/tomat/pesto smörgås på Café Nuno (korsningen Drottninggatan-Tegnérgatan). Mozarellamackor är ju alltid goda, men den här var i världklass. Kastade i mig halva smörgåsen, dansade två jazzlektioner på rad, kastade i mig andra halvan, skyndade till Medborgarplatsen och gick på bio=)

Jag, Elisabeth, Amis, la beslag på varsin biostol medan Gustav och Robert intog parsoffan längst bak och mös......eller? jag fick i alla fall roberts skor i huvet ett antal gånger...



Det är roligt att bli skrämd, adrenalitet sprutar och jag börjar skratta för att kunna hantera situationen=P Amis och Elisabeth däremot skriker och gömmer sig och låter som att de ska börja gråta. Det roligaste är Amis som förklarar vad som händer, kanske är det så hon hanterar skräcken, vill liksom förklara så att det är logiskt, eller? men roligt är det i alla fall, så sluta inte Amis!

På väg hem träffade jag Emelie och Wix och vi bokade en dejt nästa helg, det blir mys. Jag har verkligen tänkt rínga dom hela veckan, men inte hunnit, så det var ju perfekt tajming att vi möttes på tåget!

Dagens film: The Grudge 2
Dagens hårfärg: cerisrosa..vad vill den färgen oss?
Dagens godfikatips:  Café Nuno
Dagens missförstånd: det går många judar i vår skola = nazist (?!?!?!)
Evighetens artist: Michael Jackson


nu ska jag sova..ååh vad gott det ska bli..

natti natti

Kommentarer:
Postat av: Anna

Hej min favorit kusin.

Vill bara säga att du är en söting.

Gå in på youtube så kan du se micheal jackon konserten.

Pussen

Postat av: henk

förstår jag det rätt då du säger att du var ute på tegel, sen kom hem kl 12 och DÅ sätter du dig och gör läxor? GEEK?

2006-11-19 @ 22:08:08
URL: http://zachska.webblogg.se
Postat av: faran

henk: jag tänkte ja skulle göra första matteläxan på terminen..eller..?

2006-11-20 @ 11:36:17
URL: http://faran.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits