jävla blanktecken som inte får vara blanktecken

Anna Ternheim alltså..jag säger bara det..

It better be someone special
He Better be coming very soon                           ------------> (fast jag behöver ingen på ett tag)
It better be for real this time
Oh I know, it always was with you

emotional crisis..

fast fan vad gårdagskvällen bevisade hur kul man kan ha som singel, med sina vänner! jag är så lycklig just nu..jag är inte rädd för döden i sig, men jag är rädd för att dö ifrån allt som känns så bra..


Kommentarer:
Postat av: Amis

Håller verkligen med dig där. Tack för en jätte trevlig kväll.

Postat av: Emelie

snuttis det va fint sagt :P

2006-10-22 @ 20:08:16
Postat av: fanny

tänkte bara kolla vad trackback är..=P

2006-10-25 @ 13:35:31
URL: http://faran.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits