listelilista

Det här blir min första Lista, snodde den från Amis som är i London för tillfället, på Heathrow närmare bestämt, så snart är my baby darling hemma igen!

1. Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Jag vet inte, men det är roligare att svara ja eller nej, så jag svarar Ja.

2. Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar

3. Brukar du sjunga i duschen? Ibland

4. Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Dans och konståkning

5. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Man kan bli kär i utseendet, men kärleken blir på riktigt när man lär känna personen.

6. Vad är viktigast för dig? vilken fruktansvärt svår fråga. att inte göra någon illa.
7. Laddar du hem musik och film från Internet? ja
8. Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? skänka en fjärdedel till välgörande ändamål, investera resten i aktier
9. Tänker du mycket på ditt utseende? ja
10. Vad får dig att slappna av? att somna i någons famn
11. Är du skyldig någon pengar? ja, mig själv

12. Är du mörkrädd? ibland

13. Vilken färg är snyggast? beror ju på ju! men grått är snyggt, och rött. 

14. Tycker du matte är svårt? ja, men kul

15. Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? 1.vad för sorts tävling, 2.eller vilket pris? 1.danstävling. 2.pengar, fy fan vad girigt det låter.

16. När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? 11.30

17. På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? pojkvännen är ju en klassiker, men nu är jag singel, och då blir jag inte arg särskilt ofta.

18. Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? nej

19. Har du piercing? nej

20. Bråkar du och dina syskon ofta? nej

21. Läser du ofta böcker? ja

22. Vad föredrar du för sorts filmer? skräckis!

23. Vad slösar du mest pengar på? mobilräkning, födelsedagspresenter=P

24. Vill du gifta dig? usch vad läskigt med ett äktenskap, men själva giftermålet vill jag ha!

25. Vill du ha barn? usch vad läskigt igen, men ja

26. Vad ska dina barn heta? tindra/emelie/theodor/alexandra/mathilda/mikaela/leo

27. Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för? Prisonbreak

28. Vilka husdjur har du haft innan? två marsvin, guldfisk, sköldpadda, och nu har en katt!

29. Solar du ofta? solarium någon gång varje år, men heeeeela sommaren

30. Är du bra på att laga mat? ja

31. Var badar du helst? i poolen, eller från klippor, överallt!

32. Vad dricker du för alkohol? det mesta, helst öl/cider/vitt vin/drinkar

33. Vilket djur är du mest rädd för? spindlar, björnar, lejon, tigrar, stora fiskar

34. Vad tycker du om monarkin? mysig, haha

35. Vilka språk kan du? svenska, engelska, franska, lite spanska, räkna på tyska=P

36. Har du någon gång skadat dig allvarligt? njaee..opererat blindtarmen räknas knappast

37. Gillar du att dansa? jag älsakr att dansa!!

38. Är du flygrädd? nej

39. Har du någon annan rädsla? spindlar kan få mig att gråta

40. Vad dricker du helst när du är törstig? vatten

41. Vilken är din favoritglass? passionsfrukt, daimglass

42. Tror du på ett liv efter döden? nej

43. Vilket kaffe sörplar du helst? inget

44. Vilket mobilmärke föredrar du? 3

45. Vill du gå ner i vikt? ja

46. Vad har du för personlighet? glad och positiv

47. Har du varit deprimerad? ja

48. Tycker du om sushi? nej

49. Favoritmat: jag älskar all mat, haha

50. Tror du på livslång kärlek? skulle gärna vilja uppleva det, men herregud vad det verkar svårt

51. Vad äter du helst när du ser på film? godis

52. Lever dina föräldrar tillsammans? ja

53. Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? nej

54. Har du tandläkarskräck? nej

55. Är du en morgon eller kvällsmänniska? kväll

56. Vilken hårfärg har du naturellt? blond

57. Är du beroende av något? min familj och mina vänner

Det här var ju riktigt roligt, lärde mig nya saker om mig själv när jag var tvungen att tänka efter=)


Kommentarer:
Postat av: hanna

Gör det nåt om jag snor den lite haha?

Postat av: fanny

det är lugnt om du snor den mycket tillåme! it's not like I wrote it..va kul med en ny besökare! hur hittade du hit? nu ska jag starta mitt nya sömnliv, men imorgon checkar jag in din blogg!

2006-10-10 @ 22:51:43
URL: http://faran.webblogg.se
Postat av: henk

faan va många barn du ska ha

2006-10-11 @ 22:22:27
URL: http://zachska.webblogg.se
Postat av: fanny

javessst serru! nä det är ju bara förslag schmack..

2006-10-11 @ 23:03:07
URL: http://faran.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits