mina syskon och jag 2

Den nedre bilden är tagen förrförra påsken, alltså 2005. Det är på vår tomt på ett litet litet berg där vi alltid lekte när vi var små, då var berget dock väldigt stort. Men vad små vi ser ut allihopa trots att det bara är 1,5 år sen..haha.. Det undre fotot är på oss tre äldsta syskon: Lollo, Henrik och jag, när vi sitter på samma breg säkert 13 år tidigare! (notera tjockisen i mitten..that's me..)

syskonen previous

mina syskon och jag

Jag måste bara säga att mina syskon är så fina, dom mår jag så bra av!

rrasssssuuupp♥

Kommentarer:
Postat av: henk

shiiiiiiit va lik din storasyrra är dig.

Postat av: fanny

so i've heard..men ja tror det är jag som är lik henne=P

2006-10-04 @ 23:49:41
URL: http://faran.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits