smileygubbar i hundratal..nästan

jag är inte nykter för fem öre..men va fan..=) jag skriver och är glad. och tyst. hoppas Amis min vän har det bra i London, jag skulle inte banga på att åka dit va!

Ikväll var jag först på middag hos min kusin som fyller 18 idag, eller igår, 6 oktober iaf. Det var rock tema, så jag hade tuperat håret och styrt upp mig med nitskärp, svarta naglar etc. Jag och min käre bror var bland de som satsat mest på temat. Det blir jiu så mycket roligare då! Men tusen tack för middagen, det var superkul! det är alltid kul med mycket nya människor, och gamla!

Sen åkte vi till till Candy och där hängde jag faktiskit hela kvälen, jäklar vad snabbt det har gått! Jag dansade med massa olika människor och det var hur trevligt som helst =) Nu är det efterfest på Friskens balkong....eller? Jonas, Anna och Juni följde iaf med hit, i´ngen av dem vasr dock mitt hemsläpt=(..nej jag kommer ha n ganska ensam natt...

Ett visst X var med hela kvälllen. det gick bra..jag trodde det skulle vara jobbigt, men de tvar kul. Fast fan jag kan inte riktigt släppa tagen till 100%..men det är väl bra då att vi inte 'stöter på' varann i vardagen,  det hade nog gjort saken jobbig.. men aja..jag är glad iaf =) det märks nog på antalet smlileygubbar i inlägget..

rrrasssuuuup♥

Kommentarer:
Postat av: mimpo

haha, klockrent!! ses om nåra minuter...här ska bakas :P:P mimp+fump=fimp

2006-10-07 @ 13:20:04
Postat av: fanny

sitter och smaskar på våra goda syltkakor/syltbollar/rosenmunnar/eller vad? tack för dina kommentarer baby! pussar och kärlek till dig Mimp!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits