El musico preferablo

Lista. Musik jag lyssnar på.

ROCK
[x] U2
[x] Red Hot Chilli Peppers
[x] Nirvana
[ ] Foo Fighters
[ ] Queens of the stone Age
[ ] Audioslave
[ ] Nickelback
[ ] Puddle Of Mudd
Total: 3

CLASSIC ROCK
[ ] Led Zeppelin
[ ] Pink Floyd
[ ] Jimi Hendrix
[ ] AeroSmith
[x] Queen
[x] The Rolling Stones
[ ] The Who
[ ] T-Rex
Total: 2

POP
[ ] Britney Spears
[ ] Christina Aguilera
[x] Justin Timberlake
[ ] Kelly Clarkson
[ ] Simple Plan
[ ] Backstreet Boys
Total: 1

HIP HOP/RnB
[ ] 50 Cent
[ ] Fat Joe
[ ] Kanye West
[x] Eminem
[x] Mary J Blige
[ ] Snoop Dogg
[ ] 2pac
Total: 2

METAL
[ ] AC/DC
[ ] Guns n' Roses
[ ] Motley Crue
[ ] KISS
[ ] Iron Maiden
[ ] Bon Jovi
[ ] Motorhead
[ ] Black Sabbath
Total: 0

PUNK
[ ] Sex Pistols
[ ] The Clash
[ ] Misfits
[ ] Towers Of London
[ ] Rancid
[ ] Pennywise
[ ] The Dead Kennedy's
[ ] The Ramones
Total: 0

INDIE
[ ] Arctic Monkeys
[ ] The Killers
[ ] Blur
[ ] Franz Ferdinand
[ ] Razorlight
[ ] The Kooks
[ ] The Strokes
[ ] The Libertines
Total: 0

Alternative
[ ] Muse
[ ] Radiohead
[ ] Skunk Anansie
[x] Placebo
[ ] Massive Attack
[x] Coldplay
[ ] Portishead
[ ] The Shroud
Total: 2


Är det nu jag ska se något slags mönster? Lite av varje blir nog slutsatsen.
Justnufavoriterna fanns ju inte med.
The Magic Numbers
Joshua Radin
Beyoncé

Kommentarer:
Postat av: Erhink

Bra skit. Man kände inte igen alla punkband? :P Nu ska jag vara först av kommentatorerna aoch säga "manvafandumåstejuslyssnapådomhär!" : The Killers

bruhr

Postat av: Mikaela

skulle simple plan vara pop? och rockbanden var väl inga rockband. =S
men men

2007-02-14 @ 23:45:19
URL: http://bsbullshit.blogg.se/
Postat av: fanny

btw så är det inte jag som har gjort listan över banden, kryssen är det enda jag har tillfört på detta inlägg.

2007-02-15 @ 10:37:28
URL: http://faran.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits